Friday, December 31, 2010

Uuuuttt!!!

Semekom!!!!!!!! ish... aku geram betuila.. g mana la post yang aku baru tulih pagi tadi??Heran betui saya!?.. ish3...nasib badan... huhu..hihi.. hehe... (sori, malam ni tuan empunya blog wayar sket yer.. hihi.. ;p ) erm... cuti nak abis da....korang wat pa cuti nih?? melancong?? bershopping?? menjelajah dunia?? hihi...aku p kl jer... nak dekat 3 minggu aku p ngan acik aku... masa 2, angah aku balik.... so, tumpang sekaki ler... hik3.. ;) hari kedua= pegi mines...makan... hari ketiga=alang mai amik... hari keenam=sunway pyramid bersama alang dan juga my brada... hihi.. mula2 main arr...apa ntah.yg macam eye on malaysia 2 la...ermmm.. ntah la..! pastu melarat p main bumper car... hihihi...sampai lebam lutut2.. hik2... hari keberapa 2...kami hanya shopping and membeli belah yer... hihi... ops!satu agi.makan.. hik3... lupa pulak.. k lah.. semekom......... :DD

No comments:

Post a Comment