Tuesday, June 5, 2012

Assalamualaikum.. :) fuuhh..lamanya x tulis blog nieh... siries..rindu gila sama 
blog nieh.. :')
Sori my dear Bloggie... lama x jumpa and x meng'update'..hoho..
hurm.. saya da.. tua.. haha.. da umur 16 da.. hoho.. ;p
hurm.. Skang saya sudah bnyak berubah.fuuuhh...
Skang saya sudah berpindah ke sekolah baru.. ke MRSM Kubang Pasu..
Urm.. PMR tahun lepas?? Alhamdulillah.. 
Dpat 6A 2B saja.. ;)

Huu...Kawan lama kata saya semakin tinggi and nmpak la gemuk sikit..sikit ye..x bnyak.. sikit ja..huhu
hadoii..penat gak cenni.. huhu..mcm x dak harapan ja..hoho
hurmm...

Hurm..sori la..blog ni semak..huhu.. nnt saya akan cuba sedaya upaya 
untuk 'mengemaskannya' kembali..huhu

Urm.. mlm ni kekeringan idea la pulak..huhu.. skang da tepat pukul 11.35..
hurmm..


ni.. lgu feveret.. maybe..haha.. bestla..bley la..ok la..haha.. hope terhibur dngan mv ni.. ;))

k la.. out dulu.. wassalam.. 

 :) 



No comments:

Post a Comment